фізкультхвилинки та ігри

Потанцюємо разом!!!

Руханка- танок" Зима"







Руханка " Танці- зігріванці"


   

Ігри для дітей на природі 





Весела руханка. Пісня " Дивокрай"



Співайте і танцюйте разом з нами!


Руханка " Я танцюю з тобою"








Енергійна руханка- танець,  від якої ви будете в захваті .





Руханка- танець






Весела фізкультхвилинка

Повторюй за нами


 


Цікаві ігри з усього світу






Руханка з Монатіком



Веселі дитячі руханки







 Танцюй  разом з нами!

Пропоную вивчити рухи запального танцю



Весела фізкульхвилинка



 

Ранкова пісенька  для дітей. Прокидайся!






Ранкова гімнастика






Потанцюємо разом!!!


 

Ігри з м'ячем



Активні ігри з м'ячем для дітей шкільного віку







10 ігор, якими можна розважати дітей на вулиці








Робимо вправи разом!!!







Веселі та цікаві ігри вдома


Розважаємося вдома: цікаві ігри для дітей



Весела фізкультхвилинка


Рухливі ігри вдома



Ігри для дітей в приміщенні

Лучшие детские игры для помещений. Часть 2



Ігри та конкурси для дітей та батьків 



Павутинка


Всередині кожної дитини живе розвідник. Запропонуйте малюку погратися в Джеймса Бонда, влаштувавши для нього смугу перешкод у вигляді павутини. Лабіринт із «лазерних» променів можна зробити зі звичайної пряжі або тонкої мотузки. Натягніть нитки павутини поміж меблями (або деревами, якщо відпочиваєте на природі) та запропонуйте якнайшвидше пройти лабіринт, не торкаючись мотузки. По дорозі малюк повинен обережно зібрати скарби: картки, цукерки, іграшки — прикріплені прищіпками. Піднімати здобуте добро з підлоги не дозволяється. Змагаються всі члени сім’ї по черзі. Виграє той, хто найшвидше пройде лабіринт та збере найбільше бонусів.


Чарівне слово


Маленькі європейці знають цю гру як «Саймон каже». Гра розрахована на трьох і більше гравців, тому чудово підійде для великої родини. Один з гравців бере на себе роль Саймона, який видає інструкції: Саймон каже підстрибнути, або Саймон каже руки вгору. Інші намагаються якнайшвидше повторити команду, проте лише у випадку, якщо ведучий сказав «чарівне слово» (можна вигадати своє: будь ласка, прошу вас). Хто забарився або виконав дії без спеціального слова — вибуває. Перемагає останній гравець, який залишився у грі, або Саймон, якщо двоє останніх учасників одночасно помилилися.


Кам’яний вік


Всі на світі діти обожнюють маленькі будиночки, казкові фортеці та інші затишні містечка. Чому б не порадувати свою крихітку витіюватою халабудою просто посеред дому? Що будувати? Дім, гараж, вігвам, барліг або печеру… Та що завгодно і з чого завгодно! У нагоді стане велика ковдра, подушки, коробки, можливо, навіть мамині туфлі на підборах. А закінчивши будівництво свого куреня, розкажіть дитині про індіанців, печерних людей, або козаків. Малюк буде у захваті! Неодмінно подбайте й про костюми — колоритне вбрання й тематичні частування зроблять ваш день.


Шалені художники


Необмежене поле для творчості! Змочуємо акварелі та легко торкаємося поверхні фарб пальцями. Різнокольорові відбитки залишаємо на аркуші паперу або ватмані та домальовуємо кумедних тваринок, дерева, квіти — все, на що вистачить фантазії. Малювання відбитками долоньок та пальців чудово зближує. А якщо повісити барвистий шедевр на видному місці, вашу родину ще довго грітимуть спогади про крутий вихідний у колі найрідніших людей


https://pustunchik.ua/ua/games/podvizhnyye-igry/konkursy-dlia-batkiv-i-ditei

Рухливі вправи

розвиваючі ігри для школярів на learning.ua
Тож пропонуємо звернутися до таких рухливих вправ:

  • Гра «Зрозумій сигнал». Досить активна забавка для школярів. Діти мають стати у колону один за одним, утворивши таким чином великого змія. Учитель обирає два або три сигнали, кожен з яких означає певну дію. Наприклад, один плеск у долоні — учні присідають, два — зупиняються, три — продовжують йти. Така гра є досить жвавою та веселою, розвиває увагу та кмітливість, крім того діти вчаться працювати у команді та бути єдиним цілим.

  • Гра «Порахуй кроки». Завдяки цій грі малеча має шанс розслабитися та подихати свіжим повітрям між заняттями. Вона досить проста: необхідно обрати будь-який предмет, що знаходиться у вашому полі зору. Потім діти по черзі кажуть, хто як думає, скільки кроків потрібно пройти, аби потрапити до того предмету. Перемагає той, хто вкаже правильну кількість. Таку вправу можна робити під кінець робочого дня, коли школярі вже досить втомлені і потребують фізичної та емоційної розрядки.
    Сподіваємося, що наші поради стануть дійсно корисними. Адже питання гармонійного розвитку дитини є одним із найважливіших у ході щоденного навчання. Тож нехай процес отримання знань буде веселим та корисним як для учителя, так і для малечі.


Скарбничка ігор для домашнього вжитку , які 

сподобаються і дітям , і дорослим



Скарбничка ігор для домашнього вжитку, які сподобаються дітям і дорослим на Learning.ua









Пропоную декілька ідей як можна провести час на свіжому повітрі




Великодні  конкурси , які можна провести у родинному колі


Великдень





Ігри на свіжому повітрі

















Зарядка на уважність




Розминка для очей



Веселі перерви







 
Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку

Гра «Знайди і промовчи»


Мета: виявити витримку дитини, відзначити особливості уваги, спритність.
Діти стоять вздовж однієї сторони кімнати або майданчика обличчям до вихователю. За сигналом вихователя вони повертаються обличчям до стіни. Вихователь у цей час ховає хустинку. Потім за сигналом діти повертаються до педагога, відкривають очі і починають шукати хустинку. Знайшов, не показуючи виду, що він вже знайшов, підходить до вихователю, тихо каже йому, де він виявив хусточку, і стає на своє місце або сідає. Робити це потрібно так, щоб інші діти не звернули уваги на знайшла хусточку. Гра продовжується до тих пір, поки більшість дітей не відшукають хустинку.

Гра «Переліт птахів»


Мета: з'ясувати реакцію дитини на сигнал, відзначити його витримку, поведінка при необхідності швидкого зміни дій.

«Зграя птахів» (діти стоять врозсип) збирається на одному краю майданчика, на іншому кінці якої стоять на деякій відстані один від одного стільці. За сигналом вихователя «Полетіли!» птахи розлітаються по майданчику, розправивши «крила» і помахуючи ними. За сигналом «Буря!» птахи летять до «деревам» (встають на стільці). Коли вихователь оголошує: «Буря пройшла», «птахи» спокійно спускаються з «дерев».

Гра «Море хвилюється»


Мета: виявити швидкість руху дітей та їх точність, зазначити реакцію дітей на змінені умови гри і їх винахідливість.

Діти розбігаються по всьому майданчику. Вихователь говорить: «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється - три, на місці, фігура, замри!» Після цих слів діти зупиняються на місці в тій позі, в якій їх застало останнє слово педагога: присідають, розводять руки в сторони і т. д.

Гра «Хто літає»
Мета: виявити особливості уваги дітей, зазначити їх реакцію.

Діти з вихователем стоять по колу. Вихователь називає живі або неживі предмети, які літають і не літають. Називаючи літаючий предмет, вихователь піднімає руки вгору. Наприклад, він вимовляє: «Ворона літає, стіл літає, літак літає» і т. д. Діти піднімають обидві руки вгору і вимовляють слово літає тільки в тому випадку, якщо педагог назвав дійсно літаючий предмет.


Гра «Зроби фігуру»
 Дитина бігає по кімнаті і робить різні рухи: піднімає руки вгору, в сторони, присідає, стоїть на одній нозі і т. П. За командою він повинен зупинитися і застигнути в тій позі, в якій почув команду. Гра триває 1-1,5 хв.
Гра «Вудка»
До шнура прив’язати мішечок з піском і обертати його низько над підлогою навколо себе. При його наближенні дитина підстрибує, щоб «вудка» не торкнулася його ніг.
Гра триває від 40 сек. до 1 хв.
Гра  «Відшукай предмет»
На столі розкласти дрібні предмети і накрити їх хусткою. Назвіть предмет, а дитина повинна відшукати його на дотик, засунувши руку під хустку.
Повторити 4-6 разів.
Гра «поміняйтеся місцями »
 За командою «поміняйтеся місцями ті, хто ...» діти схоплюються з своїх стільців і міняються місцями один з одним.
- поміняйтеся місцями ті, хто народився у вересні.
поміняйтеся місцями ті, у кого є кішка.
поміняйтеся місцями ті, хто сьогодні чистив зуби.
поміняйтеся місцями ті, хто любить малювати.
поміняйтеся місцями ті, хто народився у квітні.
поміняйтеся місцями ті, кому подобається зелений колір.

Море хвилюється 
Мета: удосконалювати навички ходьби та бігу; розвивати почуття рівноваги, витривалість. 
Хід гри. Діти утворюють коло, одна дитина (ведучий) посередині. Діти ходять по колу в різному напрямку: праворуч або ліворуч та бігають. Дитина всередині кола промовляє: 
Море хвилюється раз, 
Море хвилюється два, 
Море хвилюється три! 
Морська фігура на місці замри! 
Діти раптово зупиняються і кожний із них зображує той чи інший придуманий рух. Ведучий обирає те, що йому найбільше сподобалось. Діти міняються місцями. Гра повторюється. 
Рекомендації до гри 
Діти можуть бігати, стрибати всім майданчиком (залою), а на сигнал ведучого набувають певну позу. Вихователь стежить, щоб вони не стояли тривалий час у нерухомій позі, особливо зігнуті або на одній нозі.
Заборонений рух Мета: виховувати увагу, кмітливість, швидку орієнтацію. 
Хід гри. Діти стають у коло на відстані витягнутих у сторони рук. Вихователь також стає з ними в коло і пропонує виконувати за ним усі рухи, за винятком «забороненого», який він сам установив. 
Наприклад, не можна поставити руки на пояс. Вихователь виконує різні рухи, а всі діти повторюють їх. Раптом він виконує «заборонений рух». Хто з учасників гри помилиться, той робить 
крок уперед або штрафується. Потім він продовжує грати. Гра проводиться впродовж 5–6 хвилин, після чого вихователь називає дітей, які не припустилися жодної помилки. 
Рекомендації до гри 
Вихователь стежить за тим, щоб гравці повторювати всі вправи, крім «забороненого» руху. Штраф може бути таким: пострибати на обох ногах, як зайчик; промовити скоромовку; відгадати загадку та ін.
Продай , бабусю, качку
Мета: вправляти дітей у бігові з ловлею. Розвивати спритність, уміння орієнтуватися в просторі.
Хід гри:
     Діти стоять у колі. Всі діти – “качки”. В середині кола стоїть бабуся, за колом – “вовк”.
Вовк. Продай, бабусю, качку Олю.
Бабуся. Бери!
Качка Оля вибігає з кола, вовк має її наздогнати. Якщо качка встигла оббігти коло і прибігти на своє місце, вовк просить іншу качку. Якщо  ж упіймав качку, забирає до себе і знову йде до бабусі по качку.

Рухлива гра «НЕ ЗАМОЧИ НІГ» 
Мета: удосконалювати навички стрибка в довжину з місця; виховувати увагу; розвивати спритність. 

Хід гри 
Посередині зали (майданчика) вихователь кладе дві паралельні мотузки на відстані 4–5 м одна від одної. Між ними — «болото». По «болоту» розкидані на відстані одного кроку маленькі обручі або кружечки з картону — «купини». Вихователь об’єднує дітей у три-чотири підгрупи. Кожна з них по черзі перестрибує по «купинах» на протилежний бік «болота». 

В и х о в а т е л ь 
Не озеро, не річка, 
Хоча і в нім водичка, 
Та в воду ту ступати 
Тобі не варто, брате, 
Трясовина, багно, 
Грузьке, підступне дно… 
По купинках іди 
Та ніг не замочи. 
Виграє підгрупа, у якій ніхто жодного разу «не замочив ніг», 
тобто не оступився. 

Рекомендації до гри 
Кожна підгрупа починає перестрибувати болото за сигналом вихователя.
БЕРЕЖИ ПРЕДМЕТ
Мета: виховувати спостережливість, кмітливість та швидку реакцію.
Хід гри
Діти стоять у колі на відстані кроку одне від одного, ноги тро­хи розставлені, руки за спиною. Біля ніг кожної дитини — кубик 252 745 ігор для дошкільників або маленький м’ячик. У центрі — ведучий, який переходить з одного місця на інше і намагається захопити будь-який кубик або м’ячик. Діти присідають, захищаючи свій предмет руками. Коли ведучому вдається взяти кубик (м’ячик) у двох-трьох дітей, то призначається новий ведучий, і гра повторюється.
Рекомендації до гри
Спочатку вихователь має призначити на роль ведучого най­спритнішу дитину, потім цю роль поступово виконують усі діти. Ті, у кого забрали предмет, роблять крок назад із кола і стоять так, поки не завершиться гра.

ВІДГАДАЙ, ЧИЙ ГОЛОС
Мета: виховувати увагу та спостережливість.
Хід гри
Діти, узявшись за руки, утворюють коло. У центрі кола сто­їть ведучий із заплющеними очима. Діти йдуть по колу праворуч і говорять:
Дружно, діти: раз, два, три!
Разом вліво поверни!
Усі разом повертаються і йдуть в протилежний бік. Потім про­мовляють:251 Рухливі ігри
А як скажем скок, скок, скок,—
Відгадай, чий голосок!
Слова «Скок, скок, скок» проговорює тільки одна дитина, за­здалегідь призначена вихователем. Коли діти вимовлять усі сло­ва, ведучий розплющує очі й намагається відгадати, хто сказав: «Скок, скок, скок». Якщо він відгадав, то ведучим стає дитина, голос якої відгадали, і гра повторюється знову.
Рекомендації до гри
Ведучий не має права розплющувати очі, поки не завершиться вірш.

Заєць без хатки
Мета: вправляти дітей у бігові з ловлею. Розвивати уміння орієнтуватися в просторі.
Хід гри
Лічилкою обирають “мисливця” та “зайця”, у якого немає “хатки”. Обидва стають на протилежних боках майданчика. Решту дітей розподіляють на підгрупи — по чотири-п’ять у кожній. Кожна підгрупа стає кружка — це заяча хатка, всередині одна дитина — заєць. Кола розташовані на певній відстані один від одного (залежно від розмірів майданчика). Вихователь промовляє: “Один, два, три” — гру розпочни. На рахунок “один” заєць без хатки починає тікати, на “три” — мисливець починає ловити його. Заєць, якого ловить мисливець, може забігти у будь-яку хатку. Тоді заєць-господар має з неї вибігти, а мисливець вже ловить його. Коли мисливець упіймає якогось зайця, гра повторюється з лічилки.
Примітка. У хатку до зайця мисливцеві забігати не можна. Двом зайцям не можна бути в одній хатці. Якщо мисливець довго не може упіймати зайця, на цю роль обирають іншу дитину

Світлофор
Мета: Виховувати витримку, кмітливість та орієнтування в просторі.
Хід гри
Гра проводиться на ділянці дитячого саду.
Позначаються дві пересічні дороги, лінії тротуарів, пішохідні переходи.
В центрі перехрестя встає Світлофор – хлопчик з червоними кругами по боках і зеленими – на спині і грудях, два жовті круги він тримає в руках. Діти діляться на групи: пішоходів (можна розподілити дітей поодинці, парами і групами), автомобілі (по одній людині) і автобуси (декілька дітей вишиковуються один за одним, тримаючись за плечі або за пояс). Пішоходи починають рух по тротуарах, автомобілі – по дорогах, дотримуючи сигнали Світлофора. Світлофор повертається до них то боком, то обличчям або спиною, відповідно вирішуючи або забороняючи рух, то піднімає вгору жовті круги. До моменту початку гри діти вже повинні знати, що означають сигнали світлофора. Порушники Правил дорожнього руху в цій грі підлягають штрафові: пояснюють свої помилки. 
СКАРБ
Мета: вправляти в орієнтуванні в просторі; розвивати спосте­режливість, увагу.
Матеріал: будь-який невеликий предмет.
Хід гри
Ця гра може проводитися на ділянці або в приміщенні. Обира­ється «шукач скарбів», він йде і чекає, поки його не покличуть. Решта дітей ховає який-небудь предмет у віддаленому куточку ділянки, кличе «шукача скарбів» і дає йому приблизно таке задання: «Підеш прямо, дійдеш до пенька, від нього повернеш пра­воруч, дійдеш до тинка, потім повернеш ліворуч, пройдеш три кроки прямо і починай шукати, на тому місці знаходиться скарб». «Шукач скарбів» починає шукати, за необхідності йому повторю­ють опис маршруту. Коли він знаходить «скарб», його вітають, потім обирається новий «шукач скарбів» і гра повторюється.

ПІЖМУРКИ
Мета: виховувати увагу, спостережливість, орієнтування у просторі.
Хід гри
Діти стоять у колі на відстані витягнутих у сторони рук. Усе­редину кола обирають двох дітей: одній дитині зав’язують хустин­кою очі, другій — дають до рук дзвіночок. Дитина із дзвіночком бігає по колу, а «піжмурка» її ловить, слухаючи дзвіночок. Коли «піжмурка» зловить дитину із дзвіночком, то всередину кола оби­раються інші діти, і гра продовжується.
Рекомендації до гри
Гру можна проводити без дзвіночка. Дитина, яка тікає, іноді плеще в долоні. «Піжмурка» запитує: «Де ти?» Дитина, яка тікає, відповідає: «Я тут!» «Піжмурка» за голосом ловить її.250 745 ігор для дошкільників
Переправ через річку
Мета: Розвивати швидкість спритність, удосконалювати навички стрибків на обох нагах
та в глибину.
Хід гри
Учасників гри має бути парна кількість. На середині майданчика — "річка" (дві паралельні лінії, відстань між ними 15-20 кроків). На річці "каміння" накреслені невеличкі кола). Гравці поділені на дві команди, які стоять на березі. За командою вони починають стрибати з каменя на камінь: хто ступить у воду — "тоне", себто вибуває з гри. Виграє та команда, де більшість гравців успішно переправилася через річку.
Примітка. На каміння дозволяється ступати тільки однією ногою.
У річку, гоп!
Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах.
Хід гри
Дві шеренги стають одна навпроти одної на відстані двох метрів. Ведучий дає команду: "У річку, гоп!" — усі стрибають вперед. "На берег, гоп!" — всі стрибають назад. Коли ведучий повторить одну й ту саму команду двічі, гравці мусять стояти на місці. Наприклад: "У річку, гоп!", "У річку, гоп!" — всі стоять на місці. Хто стрибнув — вибуває з гри. гра триває, доки не залишиться один гравець.
Примітка. Ведучий може підвищувати темп подавання команд, аби ускладнити завдання для гравців.

Немає коментарів:

Дописати коментар